18 April 2018

Kombinujući tradicionalno i moderno:

Bayer izoštrio profil svog brenda

Leverkuzen, 4. april, 2018. – Dinamičan, otvoren, ličan: od danas su ovi atributi novo lice brenda Bayer. Generalni direktor kompanije Werner Baumann pojasnio je: “Naš brend je naša najvažnija karakteristika. Ljudi širom sveta, veruju Bajeru više od 150 godina.”

Novi brend usaglašen je sa Bajerovim dugim nasleđem i izazovima sa kojima se suočava velika, multinacionalna kompanija u današnjem, digitalnom svetu. Uz fokus kompanije na zdravlje i ishranu, došlo je vreme da se ove promene odraze i na Bajerov brend.

Razvoj Bajerovog brenda očigledan je u svim oblastima: u online i offline vizuelnim i audio-vizuelnim medijima, u legendarnom logou Bayer krsta, u paleti boja, fotografskom stilu i posebnom fontu koji se koristi. Boje i fotografije Bajera su sada mnogo življe, toplije i dinamičnije. Njegov izgled je otvoreniji i kosmopolitski, dok je Bajerov krst pažljivo prilagođen potrebama današnjeg, digitalno umreženog sveta. Istovremeno, izgled Bajer brenda, ostaje nepogrešivo prepoznatljiv, uostalom, ovo ime predstavlja stručnost i kvalitet u svetu, još od 1863. godine.

Pročitajte više o ovoj temi u nedavnom blogu Dr Michael Preuss-a, šefa komunikacija i odnosa sa javnošću u Bajeru:
https://www.magazine.bayer.com/en/a-strong-brand-can-t-rest-on-its-laurels.aspx