Naš brend. Naše vrednosti

Zaposleni u Bayeru okrenuti su budućnosti i mogućnostima koje su pred nama. Unapređenje zdravlja i kvaliteta ishrane je centar našeg zalaganja i predstavlja ono u čemu smo najbolji. Naša rešenja unapređuju kvalitet života i pomažu ljudima širom sveta da žive bolje.

Sa porastom svetske populacije i dužim životnim vekom, zdravlje i dovoljne količine hrane jedan su od prioriteta današnjice. Ovo je veliki izazov za globalnu zajednicu i činjenica koja motiviše i pokreće zaposlene u našoj kompaniji. Našom stručnošću i iskustvom svakodnevno doprinosimo razvoju. Kreiramo, proizvodimo i obezbeđujemo proizvode koji pomažu da život svakog čoveka bude kvalitetniji. To su vrednosti na kojima se zasniva naše poslovanje.

Za šta se zalaže naš brend?

Bayer Krst jedan je od najpoznatijih zaštitnih znakova na svetu. Kroz generacije, Bayer se oduvek zalagao za kompetentnost, kvalitet i poverenje.

Postoje i drugi atributi koji se takođe vezuju za naš brend:

Optimističan
// Inspirisan pozitivnošću: Da, mi možemo izgraditi bolje sutra.

Posvećen
// Mi kombinujemo osećaj entuzijazma i dužnosti.

Vizionarski
// Nastupamo kao lider, sigurni u napredak.

Ovi brend atributi čine naš imidž i određuju ton kojim se obraćamo, ton koji je u isto vreme saosećajan, okrenut ljudima, samouveren, dinamičan i energičan

Optimističan, posvećen, vizionarski – Bajerovi brend atributi.
Optimističan, posvećen, vizionarski – Bajerovi brend atributi.
Optimističan, posvećen, vizionarski – Bajerovi brend atributi.
Optimističan, posvećen, vizionarski – Bajerovi brend atributi.
Optimističan, posvećen, vizionarski – Bajerovi brend atributi.
Optimističan, posvećen, vizionarski – Bajerovi brend atributi.

Koje nas vrednosti ujedinjuju?

Naša korporativna kultura izgrađena je na vrednostima, iskazanim kroz model pod imenom LIFE. Ovaj model čvrsto je utemeljen u našoj kompaniji i pruža nam smernice u svakodnevnom radu. LIFE predstavlja akronim za naše ključne vrednosti: L - Liderstvo, I - Integritet, F - Fleksibilnost i E - Efikasnost.

Sve što radimo usklađeno je sa ovim vrednostima:

  • Pokažite posvećenost poslu i pažnju prema ljudima.
  • Pokažite svoju energiju, inspirišite i motivišite druge.
  • Budite odgovorni za akcije i rezultate, uspehe i neuspehe.
  • U saradnji sa ljudima, budite pošteni i uvažavajte sagovornika.
  • Dajte jasne, iskrene i pravovremene povratne informacije.
  • Konstruktivo razrešavajte konflikte.
  • Stvorite vrednost za sve ključne javnosti.
  • Budite uzor.
  • Pridržavajte se zakona, propisa i dobrih poslovnih praksi.
  • Verujte ljudima i izgradite odnose pune poverenja.
  • Budite iskreni i pouzdani.
  • Slušajte pažljivo i komunicirajte prikladno.
  • Obezbedite održivost kroz ravnotežu kratkoročnih rezultata i dugoročnih zahteva.
  • Brinite o ljudima, bezbednosti i životnoj okolini.
  • Aktivno unosite promene.
  • Budite spremni da se prilagodite budućim trendovima i potrebama.
  • Preispitujte status quo.
  • Razmišljajte o odnosu sa klijentima.
  • Istražujte mogućnosti i predviđajte rizike.
  • Budite otvoreni.
  • Neprekidno se usavršavajte.
  • Racionalno raspolažite resursima.
  • Fokusirajte se na aktivnosti koje stvaraju vrednost.
  • Radite stvari jednostavno i efikasno.
  • Isporučite ih uz odgovarajuće troškove, brzinu i kvalitet.
  • Ubrzajte donošenje pametnih odluka.
  • Budite odgovorni za dosledno izvršavanje poslova.
  • Uspostavite saradnju u potrazi za boljim rešenjima.

Naša korporativna kultura obezbeđuje jedinstveni identitet kompanije Bayer prepoznatljiv svuda u svetu.