27 Decembar 2017

Održan jedinstveni forum koji je okupio sve aktere u industriji šećera, od proizvođača do prerađivača

Kako da stanemo rame uz rame sa evropskim proizvođačima šećerne repe?

Ukidanje kvota za izvoz od strane EU i sve učestalije klimatske promene, ključni su faktori zbog kojih proizvodnja šećerne repe u Srbiji zahteva unapređenje čitavog procesa agrotehnike, zaključeno je na šestom formu o šećernoj repi koji se održao u Novom Sadu. Na forumu, u organizaciji kompanije Bajer (Bayer), o mogućnostima unapređenja proizvodnje šećerne repe u Srbiji, razgovaralo je preko 200 proizvođača sa predstavnicima šećerana Sunoko i Hellenic Sugar, predstavnikom Instituta za ratarstvo i povrtarstvo Srbije, semenskom kompanijom KWS, i predstavnicima kompanije Bayer.

 

“Kao lider u proizvodnji hemijskih preparata za zaštitu bilja na svetskom tržištu, smatramo da imamo važnu ulogu u stvaranju uslova za održivi razvoj poljoprivrede, od čega će jednaku korist imati i proizvođači  i društvo”, izjavio je Miodrag Stanković, generalni direktor kompanije Bayer u Srbiji, i dodao “U Srbiji, gde smo prisutni već pune dve decenije, fokus poslovanja usmerava se na direktnu komunikaciju sa poljoprivrednim proizvođačima i svojim delovanjem težimo da unapredimo poljoprivrednu proizvodnju u Srbiji.”

 

“Imamo veliku privilegiju, ali i odgovornost da odgovorimo na izazove u poljoprivredi danas, s obzirom na lidersku poziciju u zaštiti šećerne repe. Zato smatramo jako važnim što smo danas predstavili proizvođačima Conviso Smart tehnologiju, novi sistem za kontrolu korova, koja postaje dostupna i prozvođačima u Srbiji od 2018. godine. Suština ove tehnologije je da proizvođačima omogućava još efikasnije i jednostavnije suzbijanje korova u šećernoj repi”, izjavio je Andrija lilić, iz kompanije Bayer Srbija.

 

Inače, Bayer u Srbiji tokom cele godine organizuje edukativna predavanja i radionice, veliki broj saradnika na terenu u stalnom su kontaktu sa poljoprivrenim proizvođačima, a inicirano je i nekoliko veoma korisnih agro servisa za poljoprivrednike kao što su Bayer vesti, agro prognoza, kontakt servis za poljopivrednike itd.

 

Uvođenje novih tehnologija nadograđuje se na postojeća proverena rešenja kompanije Bayer poput herbicida iz porodice Betanala. Poseban akcenat stavljen je i na goruću temu, sve teže suzbijanje najopasnije bolesti šećerne repe – cerkosporu. U skladu sa tim predstvaljena su nova rešenja u vidu fungicida za zaštitu od cerkospore, Propulse.

 

Poslovna politika kompanije se temelji na neprekidnom istraživanju i pronalaženju novih rešenja za kvalitetniji i bolji život. S obzirom da se proizvodi kompanije Bayer mogu primenjivati u svim oblastima poljoprivredne proizvodnje, proizvođači širom sveta uspešno suzbijaju korove, štetočine i bolesti u svojim usevima i zasadima.

 

 

O Bayer-u

 

 

Bayer: Nauka za bolji život

 

Kompanija Bayer je globalna kompanija čija je osnovna delatnost u oblastima Life Science nauka : u oblastima brige o zdravlju i poljoprivrede. Njeni proizvodi i usluge osmišljeni su da pomognu ljudima i poboljšaju njihov kvalitet života. U isto vreme, cilj Grupe je da stvori vrednost kroz inovaciju, rast i veliku mogućnost ostvarivanja zarade. Bayer je  posvećen principima održivog razvoja, a kao korportivan građanin i svojim društvenim i etičkim odgovornostima. U 2016. fiskalnoj godini, Grupa je imala oko 115.200 zaposlenih i promet od 46,8 milijardi evra. Kapitalna ulaganja iznosila su 2,6 milijardi evra, troškovi istraživanja i razvoja 4,7 milijardi evra. Ovi iznosi uključuju one za poslovanje sa visoko-tehnološkim polimerima, a koje je dana 6. oktobra 2015. godine na berzi bilo listirano kao nezavisna kompanija pod nazivom Covestro. Za više informacija, posetite www.bayer.com.

 

Saopštenja o razvoju poslovanja u budućnosti

 

Ova objava može da sadrži saopštenja o razvoju poslovanja u budućnosti na osnovu naših sadašnjih pretpostavki i prognoza koje je obavilo rukovodstvo Bayer Grupe ili pod-grupe. Različiti poznati i nepoznati rizici, neizvesnosti i drugi faktoru mogu da dovedu do materijalnih razlika između stvarnih budućih rezultata, finansijske situacije, razvoja ili učinka kompanije i procena koje su ovde date. Ti faktori uključuju one o kojima se govori u Bayer-ovim javnim izveštajima koji su dostupni na Bayer-ovom vebsajtu www.bayer.com. Kompanija ne preuzima bilo kakvu odgovornost da ažurira ta saopštenja o razvoju poslovanja u budućnosti ili da ih uskladi sa budućim događajima ili razvojima.